Aprende a realizar campañas SEM eficaces

Obradoiros / Seminarios de formación
Descrición:

LUGAR DE CELEBRACIÓN: Santiago de Compostela CDTIC (Rúa de Airas Nunes, s/n-Conxo)
 
O obxectivo deste programa é mostrarlles aos asistentes as vantaxes do marketing dixital na estratexia de comunicación da empresa.
 
Ao longo das sesións verán casos prácticos de aplicación de todo o exposto nelas. 
 

 

Para asistir presencialmente a esta actividade acceda ao seu Espazo Empresa e Profesionais.

PROGRAMA:

  • Google Adwords. Tipos de campañas
    • Red de busca
      • Keyword research e concordancias
      • Keyword planner
      • Segmentación de campañas
      • Optimización y Quality Score
    • Red de display
      • Tipos de Segmentación
      • Display Planner
      • Estrutura de campañas
      • Optimización
  • Métricas

IMPARTE:

José Alcañiz
Bsc Economics pola Universidade de Buckingham e MBA pola Escola de Negocios Afundación. Fundador e CEO de Esterea Comunicación Digital con máis de 15 anos de experiencia en ecommerce e marketing dixital en entornos de alta competitividade. Profesor na ESIC, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago, Universitat de Barcelona IL3, Universidade de A Coruña, Escuela de Finanzas, e IESIDE.
 
 

Tamén che pode interesar

Reacciona-TIC, axudas para a dixitalización empresarial e a industria 4.0

Igape e a Amtega poñen en marcha un programa de axudas cuxo obxectivo é a mellora da competitividade das empresas a través de sete servizos TIC: Diagnose da aplicación de solucións dixitais, Aplicación de solucións en mobilidade, Aplicación de solucións dixitais para a mellora da xestión, Estratexias de marketing dixital, Diagnose das capacidades e aplicacións das solucións Industria 4.0, Posta en marcha de solucións Industria 4.0 e Xeración de modelos e simulación industrial. Ver máis

Boletín dixital