A relación co cliente e a xestión da experiencia de compra na era da “omnicanalidade”

Obradoiros / Seminarios de formación
Descrición:

O obxectivo da sesión é que as persoas asistentes coñezan as últimas tendencias e ferramentas que lles poden axudar a transformar o seu negocio ofrecéndolles aos seus clientes unha experiencia de compra axustada ás súas necesidades e intereses reais. Aténdeos de forma personalizada coa creación de novos contextos de relación máis alá da simple transacción comercial.
 

 

 

Para asistir presencialmente a esta actividade acceda ao seu Espazo Empresa e Profesionais.

PROGRAMA:

  • Omnishoppers: radiografía dos novos consumidores
  • Que é unha estratexia omnicanle e como incorporala no meu negocio?
  • Como mellorar os resultados do noso negocio a partir da información obtida da análise do comportamento das visitas dos nosos clientes aos nosos puntos de venda (tenda física ou tenda en liña)?
  • Visualización de casos prácticos

ORGANIZA E IMPARTE:

Neozink 
Neozink (www.neozink.com) é unha axencia de marketing con máis de 20 anos de experiencia no sector, con oficinas en Madrid, Oviedo e A Coruña. 
Neozink conta co aval de ser unha axencia homologada como Google Partner e a certificación como asesores dixitais outorgada pola entidade Red.es, dependente do Ministerio de Economía e Empresa do Goberno de España.
 
 

Tamén che pode interesar

Reacciona-TIC, axudas para a dixitalización empresarial e a industria 4.0

Igape e a Amtega poñen en marcha un programa de axudas cuxo obxectivo é a mellora da competitividade das empresas a través de sete servizos TIC: Diagnose da aplicación de solucións dixitais, Aplicación de solucións en mobilidade, Aplicación de solucións dixitais para a mellora da xestión, Estratexias de marketing dixital, Diagnose das capacidades e aplicacións das solucións Industria 4.0, Posta en marcha de solucións Industria 4.0 e Xeración de modelos e simulación industrial. Ver máis

Boletín dixital