Publicidade en liña: display, remarketing, anuncios sociais. Edición II

Obradoiros / Seminarios de formación
Descrición:

O obxectivo deste programa é mostrarlles aos asistentes as vantaxes do marketing dixital na estratexia de comunicación da empresa.
 
Ao longo das sesións verán casos prácticos de aplicación de todo o exposto nelas. 
 

 

Para asistir presencialmente a esta actividade acceda ao seu Espazo Empresa e Profesionais.

PROGRAMA:

  • 10.00 Conceptos e tipos de anuncios
  • 10.20 Creatividade e formatos 
  • 10.45 A medición dunha campaña en liña
  • 11.00 Display, remarketing e anuncios sociais
  • 12.00 Compra programática
  • 13.00 Caso práctico: estimación dunha campaña orzamentaria
  • 14.00 Peche da sesión

IMPARTE:

José Alcañiz
É licenciado en Económicas e MBA e acumula máis de 15 anos de experiencia en proxectos web e de comercio electrónico. 
 
Na actualidade é CMO de Elephone Spain, CMO de Quipup.com e fundador de Esterea Comunicación Digital e cofundador de Wakaiti.
 

Tamén che pode interesar

Reacciona-TIC, axudas para a dixitalización empresarial e a industria 4.0

Igape e a Amtega poñen en marcha un programa de axudas cuxo obxectivo é a mellora da competitividade das empresas a través de sete servizos TIC: Diagnose da aplicación de solucións dixitais, Aplicación de solucións en mobilidade, Aplicación de solucións dixitais para a mellora da xestión, Estratexias de marketing dixital, Diagnose das capacidades e aplicacións das solucións Industria 4.0, Posta en marcha de solucións Industria 4.0 e Xeración de modelos e simulación industrial. Ver máis

Boletín dixital